Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Fischer S. 
Special laboratory testing method for evaluation particle breakage of railway ballast material / S. Fischer, A. Nemeth // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 87- 102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_2_10
Існують спеціальні стандартизовані методи лабораторних випробувань для оцінки руйнування часток залізничного баласту: це установки для тестів на стирання Лос-Анджелес і Мікро-Деваль. Зроблено акцент, що ці методи не є достатньо адекватними для оцінки реального руйнування часток баласту, оскільки в дійсності такі напруження й деформації не відбуваються (як у барабані, що обертається, з або без стальних кульок та з водою й без води). Потрібна нова процедура лабораторних випробувань, тому метою роботи - є обгрунтування нової процедури цих випробувань. У 2014 році автори зробили спробу конфігурації адекватного методу і оприлюднили перші результати. Цей метод випробувань пов'язаний з динамічним пульсуючим тестом, причому розподілення розмірів часток (РРЧ) визначається як до, так і після деформацій втоми. В 2017 - 2018 рр. дослідження отримали новий розвиток за підтримки програми UNKP-17-4. Застосовано багаторівневу стальну коробку зі спеціальною структурою шарів, докладно опис надано в роботі. Випробувано п'ять різних типів зразків залізничного баласту. Визначені характеристики РРЧ, в тому числі й у вигляді співвідношення між показниками руйнування частинок баласту за іншими методами (у відповідності до випробувань на стирання в установках Лос-Анджелес, Мікро-Деваль та новим розробленим лабораторним методом випробувань). Визначено часовий інтервал між необхідними роботами з очищення баласту залізничної ділянки. Отримані результати, що показують напрямок подальшого розвитку лабораторного методу випробувань, який надає можливість оцінити руйнування часток та визначити часовий інтервал між роботами з очищення баласту на залізничній ділянці, більш точно пов'язаний з реальними умовами експлуатації залізничної колії. Показники руйнування часток наводяться як у відповідності до стандартизованих методів лабораторних випробувань, так і в унікальному (не стандартизованому) виді. Об'єднані результати розробленого методу лабораторних випробувань для оцінки руйнування часток залізничного баласту. Обгрунтовано рекомендації щодо подальшого вдосконалення вимірювань і отримання реальних оцінок в рамках програми досліджень за підтримки проекту UNKP-17-4.
  Повний текст PDF - 1.087 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Fischer S.
  • Nemeth A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Fischer S. Special laboratory testing method for evaluation particle breakage of railway ballast material / S. Fischer, A. Nemeth // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 87- 102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_2_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського