Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Samosvat V. O. 
Features of design of tied-arch bridges with flexible inclined suspension hangers / V. O. Samosvat, Rongling Zhang, O. O. Hololobova, S. Y. Buriak // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 5. - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_5_15
Проведено дослідження і аналіз конструкції підвісок: а саме - стійкості арочних комбінованих мостових систем із гнучкими похилими підвісками, які перетинають один одного як мінімум двічі. Необхідно зробити порівняльний аналіз із іншими видами конструкцій підвісок. Досліджено велику кількість параметрів, які визначають їх вплив на розподіл зусиль в арці. У підсумку для всіх параметрів визначаються оптимальні значення. На основі цих оптимальних значень розробляються рекомендації щодо проектування, які слугуватимуть оптимізації проектування арочної системи. У дослідженні цієї проблеми використано тривимірну модель кінцевих елементів та експериментальним шляхом визначають найкраще рішення для автомобільного мосту з прольотом 100 метрів, що складається з двох сталевих арок, розташованих на дорозі з двома смугами руху, та середнього трафіку. Розрахунок віртуального прототипу моделі здійснюється методом кінцевих елементів у програмному комплексі Midas Civil. У дослідженні балки моста бетонна затяжка представляється кращим рішенням, враховуючи роботу конструкції сітчастих арок. Але економічні переваги, засновані на полегшеному монтажі, можуть призвести до того, що стальна або композитна балки моста будуть кращою альтернативою. Проектні вимоги та місцеві умови кожного конкретного мосту будуть визначати кращий економічний ефект при проектуванні. Для забезпечення комфортності пасажирів, стабільності та безперервності руху шляху зменшуються деформації мостових конструкцій. Сітчаста арка являє собою жорстку конструкцію з невеликими відхиленнями і тому задовольняє вимогам навіть для високошвидкісних залізничних доріг. Сітчасті арочні мости з бетонною затяжкою зазвичай економлять більше половини сталі, необхідної для зв'язку арки з вертикальними підвісками та бетонною затяжкою. За результатами дослідження конструктивні рекомендації, призводять до економії близько 60 % конструкційної сталі, в порівнянні зі звичайними комбінованими арочними мостами з вертикальними підвісками.
  Повний текст PDF - 1.19 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Samosvat V.
  • Zhang R.
  • Hololobova O.
  • Buriak S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Samosvat V. O. Features of design of tied-arch bridges with flexible inclined suspension hangers / V. O. Samosvat, Rongling Zhang, O. O. Hololobova, S. Y. Buriak // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 5. - С. 131-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_5_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського