Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Biloshytskyi E. V. 
Ways to manage heating inertia / E. V. Biloshytskyi // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 4. - С. 106-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_4_14
Передбачено оцінити вплив теплової інертності водяної системи опалення (при перехідних режимах роботи) на температурний режим у пасажирському вагоні. Запропоновані технічні рішення, спрямовані на зниження впливу теплової інертності системи опалення та підтримання сталого температурного режиму в приміщеннях вагона на перехідних режимах системи опалення. Розроблено спосіб керування тепловіддачею обігрівальних труб системи опалення за допомогою регулюючих кожухів. Для управління системою опалення та тепловіддачею обігрівальних труб використані два типи датчиків контролю температури повітря в вагоні: одні взаємодіяли з регулюючими кожухами, а інші - з приладами автоматики управління (нагрівальними високовольтними ТЕНами). Для оцінки ефективності регулювання тепловіддачі опалювальних труб та управління системою опалення з встановленими регулюючими кожухами математично змодельована робота системи опалення з регулювальними кожухами, з використанням двох типів датчиків. Для математичного моделювання використані дані експериментальних випробувань. Проведено порівняння результатів експериментальних випробувань та математичного моделювання. На даний час в експлуатованих пасажирських вагонах управління приладами опалення конструктивно не передбачено. Автоматична підтримка заданої температури в пасажирському вагоні зводиться до включення і виключення високовольтних ТЕНів. Застосування регулюючих кожухів обігрівальних труб дозволяє знизити вплив теплової інертності опалення для підтримки стійкого теплового режиму в пасажирському вагоні, використовувати систему опалення як тепловий акумулятор, а також дає можливість реалізувати індивідуальне регулювання температури повітря в купе. Вперше досліджені альтернативні способи регулювання температурного режиму в вагоні. Використані системи опалення як акумулятори тепла. Стабілізація тепловіддачі опалювальних труб регулюючими кожухами дозволяє знизити вплив теплової інертності системи опалення на температурний режим повітря в вагоні, реалізувати індивідуальне регулювання температури повітря в купе в межах 40 % від потужності ділянки обігрівальних труб, а також використовувати систему опалення як акумулятор тепла.
  Повний текст PDF - 1.039 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Biloshytskyi E.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Biloshytskyi E. V. Ways to manage heating inertia / E. V. Biloshytskyi // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 4. - С. 106-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_4_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського