Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Hetman H. K. 
Selection of rational parameters of the nominal mode electric trains with asynchronous traction drive / H. K. Hetman, S. L. Marikutsa // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 3. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_3_8
У роботі необхідно викласти особливості рішення зазначених задач для електропоїздів із асинхронним тяговим приводом при двозонному та тризонному частотному регулюванні потужності. Потужність номінального режиму електрорухомого складу повинна бути обрана таким чином, щоб забезпечувалася можливість реалізації заданого часу ходу по ділянці або швидкості руху. Виходячи із цього, а також враховуючи, що до важливих експлуатаційних характеристик електропоїздів відноситься величина прискорення в період пуску й прискорення при конструкційній швидкості, сформулюємо задачу визначення номінальної потужності. В задачі для заданого полігона тяги необхідно знайти таке значення потужності номінального режиму й відповідне їй значення сили тяги, щоб забезпечувалася можливість здійснювати перевезення із заданим рівнем середньої швидкості руху при мінімальній витраті електроенергії на тягу. При цьому необхідно, щоб виконувалися умови: швидкість руху електропоїзда на ділянці не перевищує встановлених обмежень; забезпечується можливість реалізації заданих значень прискорень. Більш детальний розгляд питання показує, що в реальних умовах, коли задані пускове прискорення й маса поїзда, задача визначення потужності електропоїзда практично зводиться до визначення оптимального значення швидкості номінального режиму. Задача вибору оптимальних значень швидкості номінального режиму вирішується шляхом визначення витрати електроенергії при варіації можливих значень пускової швидкості, тому в розрахунки слід приймати тільки ті її значення, які забезпечують реалізацію заданих пускового й залишкового прискорень. Показано, що величина сили тяги при збільшенні конструкційної швидкості за інших рівних умов зростає, якщо збільшувати пускову швидкість. Розроблено методику для визначення оптимальних значень параметрів номінального режиму електропоїздів із асинхронним тяговим приводом, при двозонному та тризонному частотному регулюванні потужності. Наведена методика може бути основою при формуванні технічних вимог на новий рухомий склад для залізниць України.
  Повний текст PDF - 433.666 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hetman H.
  • Marikutsa S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hetman H. K. Selection of rational parameters of the nominal mode electric trains with asynchronous traction drive / H. K. Hetman, S. L. Marikutsa // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 3. - С. 56-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_3_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського