Radkevych A. V. 
Determination and ranging of organizational and technological factors that define the rational decisions of re-bars connection / A. V. Radkevych, A. M. Netesa // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 3. - С. 171-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_3_18
Передбачено знайти: визначення та формулювання факторів, які впливають на вибір раціонального способу з'єднання арматури вертикальних несучих елементів монолітних залізобетонних каркасів; визначення параметрів факторів; ранжування факторів методом експертного оцінювання. Для досягнення мети дослідження необхідно провести аналіз існуючих способів з'єднання арматури, визначення чинників та меж зміни параметрів для кожного зі способів. За даними обробки матеріалів експертного опитування чотирнадцяти експертів в області монолітного будівництва встановлено наступне: найбільше значення при виборі раціонального з'єднання арматури мають чинники, які обумовлюють параметри часу: можливість монтажу каркасами, час з'єднання арматурних стержнів, довжина арматурного каркаса, час виконання підготовчих операцій, час роботи основного вантажопідйомного механізму. При цьому чинники, що обумовлюють параметри арматурного каркаса, мають пряме відношення до часу виконання робіт, оскільки вони визначають кількість арматурних стиків по мірі зведення будівлі в широких межах. Очевидно, що в умовах значних матеріальних витрат на зміст будівництва інвестору вигідно збільшити вартість з'єднань арматури для росту темпів робіт. Найменше значення мають конструктивні та технологічні чинники: виникнення позацентрової передачі навантаження між арматурними стержнями, можливість використання термічно зміцненої арматури класів А 500 і вище, розряд для виконання робіт, необхідність використання риштувань та додаткових пристосувань для армування конструкцій. Причина аналогічна: підрядник готовий йти на ускладнення технології з метою скорочення термінів зведення об'єкту. Оскільки розрахунковий критерій узгодження Пірсона <$E chi sup 2~=~47,24> більше табличного (22,36203), то отриманий коефіцієнт конкордації W = 0,26 - величина не випадкова, а тому одержані результати мають сенс та можуть використовуватися в подальших дослідженнях. Визначено чинники, що в найбільшій мірі впливають на вибір раціонального способу з'єднання арматури. Ранжування чинників дозволить об'єктивно підходити до проблеми вибору способу з'єднання арматури, оптимізувати витрати праці та ресурсів, а також скоротити терміни будівництва.
  Повний текст PDF - 335.779 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Radkevych A.
  • Netesa A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Radkevych A. V. Determination and ranging of organizational and technological factors that define the rational decisions of re-bars connection / A. V. Radkevych, A. M. Netesa // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 3. - С. 171-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_3_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Радкевич Анатолій Валентинович (технічні науки)
  • Нетеса Андрій Миколайович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського