Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Shykunov O. A. 
Three-Element Bogie Side Frame Strength / O. A. Shykunov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 183-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_1_19
Мета роботи - оцінити вплив різних навантажень на напружено-деформований стан бічної рами візка вантажного вагона, а також розподіл полів напружень у конструкції бічної рами візка вантажного вагона, що спирається через горизонтальні поверхні, та через горизонтальні й похилі поверхні щелепного отвору. Розроблено об'ємну скінченно-елементну модель бічної рами візка ZK-1 вантажного вагона. До моделі прикладено сили відповідно до чинної нормативної документації на теоретичні дослідження, визначено напруження, що виникають в елементах моделі. Проведено статичні випробування бічної рами візка моделі ZK-1, за яких визначено напруження, що виникають у ключових точках рами за дії сил згідно з існуючою методикою статичних випробувань бічних рам візків вантажних вагонів. Для перевірки якості скінченно-елементної моделі визначено напругу в ній у разі дії сил, відповідних статичним випробуванням. Для узгодження напружень, одержаних під час теоретичних досліджень і статичних випробувань, визначено відповідні коефіцієнти. Проведено порівняння результатів теоретичних і експериментальних досліджень напружень у конструкції бічної рами для її небезпечних перетинів. Нормативна документація на проведення експериментальних досліджень міцності бічних рам не враховує повною мірою навантаження, що діють на раму під час її експлуатації, та передбачену теоретичним шляхом міцність бічних рам. Оцінка міцності бічних рам за результатами тільки натурних випробувань не надає повної картини розподілу полів напружень, бо передбачені місця встановлення датчиків не охоплюють більшості елементів конструкції, де можлива концентрація напружень. Проведено порівняння навантажень, що прикладаються до бічної рами під час теоретичних та експериментальних досліджень, із навантаженнями, що діють в експлуатації. Визначено оцінка впливу застосування похилих поверхонь у буксових отворах. Одержані результати надають змогу більш точно оцінювати міцність бічної рами трьохелементного візка, а також вибрати кращий спосіб спирання бічної рами в буксових вузлах.
  Повний текст PDF - 1.857 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Shykunov O.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Shykunov O. A. Three-Element Bogie Side Frame Strength / O. A. Shykunov // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 183-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2017_1_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шикунов Олександр Анатолійович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського