Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Rudenko M. V. 
Development of Passenger Traffic Service Quality Management System of Railway Enterprises / M. V. Rudenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 6. - С. 48-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_6_7
Зауважено, що на сучасному етапі розвитку економіки України управління якістю послуг пасажирських перевезень підприємств залізничного транспорту стало одним із головних завдань забезпечення їх ефективної діяльності. За умов реформування залізничного транспорту та посилення конкуренції на ринку транспортних послуг, за невідповідності технологічного рівня перевезень зростаючим потребам суспільства та стандартам якості надання транспортних послуг, пріоритетного значення набуває проблема створення системи управління якістю послуг пасажирських перевезень на залізничному транспорті. Для досягнення поставленої мети та забезпечення високого рівня якості послуг пасажирських перевезень на залізничному транспорті, що передбачає поєднання підходів із позиції споживачів і підприємств залізничного транспорту, запропоновано систему управління якістю послуг пасажирських перевезень. Запропонований методичний підхід до формування системи управління якістю послуг пасажирських перевезень на залізничному транспорті реалізує принципово нову схему взаємодії елементів при наданні послуги, в якій воєдино пов'язані ресурси (кадрові, матеріальні, фінансові, інформаційні), засоби, інструменти і процеси, в результаті здійснення яких виникає якісна транспортна послуга. Ефективне функціонування системи управління якістю послуг пасажирських перевезень дозволяє виявити динаміку покращання наданих послуг підприємствами залізничного транспорту та побудувати систему, що самонавчається на принципах постійного удосконалення. Обгрунтовано нові принципи управління якістю пасажирських перевезень, які були сформовані на основі загальних принципів управління в цілому, принципів управління якістю і принципів управління на залізничному транспорті. Розроблено систему управління якістю послуг пасажирських перевезень, орієнтовану на задоволення очікувань пасажирів від транспортного процесу з одночасним урахуванням економічних інтересів підприємств залізничного транспорту. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що їх реалізація дозволить підприємствам залізничного транспорту спрогнозувати підвищення рівня якості послуг із урахуванням їх конкретних особливостей та сформувати рішення щодо контролю, регулювання процесів і результатів якості послуг пасажирських перевезень. Обгрунтовані теоретичні та методичні положення можуть бути використані під час формування, функціонування й удосконалення системи управління якістю послуг пасажирських перевезень на залізничному транспорті.
  Повний текст PDF - 830.06 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Rudenko M.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Rudenko M. V. Development of Passenger Traffic Service Quality Management System of Railway Enterprises / M. V. Rudenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 6. - С. 48-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_6_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського