Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Руденко Д. В. 
Дослідження напруженого стану модифікованого монолітного бетону / Д. В. Руденко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 6. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_6_18
Досліджено напружений стан модифікованого монолітного бетону природного тверднення. Для досягнення поставленої мети проведено дослідження мікроструктури дисперсно модифікованої цементної матриці бетону, механізму структуроутворення модифікованого бетону природного тверднення; визначено методи надійної оцінки деформативних властивостей бетону. Розвиток внутрішніх напружень по-різному впливає на властивості бетону. За наростання температурно-усадкових деформацій у часі і, отже, зі збільшенням структурних напружень у цементній оболонці навколо зерен заповнювача можуть розвиватися два протилежних процеси: зона пластичного плину або зона тріщин. Встановлено, що комплекс структурних особливостей модифікованого бетону при передачі навантаження призводить до формування широкої зони передруйнування, здатної поглинати значний об'єм пружної енергії деформації, що забезпечує одержання проектних деформативних властивостей бетону спеціального призначення. Одержали подальший розвиток уявлення про визначення критерію тріщиноутворення модифікованого бетону, що твердне за природних умов. Одержані рівняння дозволяють вирішити питання про мінімальний рівень структурних напружень у монолітному бетоні за певного насичення його крупним заповнювачем, а також оцінити вплив структурних напружень на властивості бетону. У звичайних бетонів з відносно тонкою цементною оболонкою за температурно-усадкових деформацій виникають високі тангенціальні та невеликі радіальні напруження. У природних умовах ці напруження вищі в результаті підвищення значень Δε(Ʈ), чого не спостерігається у модифікованих бетонах. У модифікованих бетонах найбільш небезпечними для структури є лише тангенціальні напруження. Зміна усадкових напружень у часі має однозначний характер. Сумарні температурно-усадкові деформації мають пилкоподібний графік. Для модифікованого бетону амплітуда коливань на 48 - 53 % менше. Це дозволить вирішити ряд технологічних завдань під час зведення монолітних будівель.
  Повний текст PDF - 330.72 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Руденко Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Руденко Д. В. Дослідження напруженого стану модифікованого монолітного бетону / Д. В. Руденко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 6. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_6_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Руденко Дмитро Васильович (національна безпека)
  • Руденко Дмитро Вікторович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського