Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Крайс Р. 
Використання шестигранних суцільнометалевих самостопорних FS-гайок у рухомому складі залізниць ширини колії 1520 мм / Р. Крайс, В. С. Лісничий // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 152-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_5_17
Зазначено, що однією з ключових вимог до рухомого складу нового покоління є потреба збільшення гарантійних строків або пробігів між технічними обслуговуваннями в експлуатації та між плановими ремонтами, що сприятиме зниженню витрат на технічне обслуговування та ремонт рухомого складу за його життєвий цикл. У зв'язку з цим під час будування, ремонту, модернізації рухомого складу прагнуть використовувати кріплення, яке забезпечить високу надійність під дією вібрації. Цим вимогам відповідає шестигранна самостопорна суцільнометалева FS-гайка багаторазового використання компанії-виробника Flaig+Hommel GmbH. Тому в роботі необхідно розглянути результати випробувань на підтвердження надійності FS-гайок за нових умов. Для підтвердження функціональності різьбових з'єднань із FS-гайками для рухомого складу залізниць ширини колії 1520 мм проведеной комплекс випробувань: випробування навантаженням та на стопорний момент згідно з ISO 2320 за нормальних кліматичних умов та після впливу низьких температур; випробування на рухомому складі за умов ресурсних пробігових навантажень та в підконтрольній експлуатації вагонів. Проведені випробування FS-гайок та надані результати свідчать про те, що суцільнометалеві самостопорні FS-гайки відповідають міжнародним стандартам, підтверджують надійність в експлуатації на рухомому складі залізниць ширини колії 1 520 мм. Розроблений комплекс програм і методик вдосконалений проведенням додаткових випробувань після впливу на різьбові з'єднання з FS-гайками низьких температур, а також контрольними операціями оцінки стану різьбових з'єднань із FS-гайками за умов підконтрольної експлуатації рухомого складу. Це повною мірою дозволяє підтвердити надійність використання FS-гайок на рухомому складі залізниць ширини колії 1 520 мм. Застосування FS-гайок дозволяє відмовитись від використання у різьбових з'єднаннях рухомого складу ширини колії 1 520 мм таких елементів як корончаті гайки, пружні шайби, стопорні шайби, зубчаті шайби, запобіжні пластини, одноразові скріплення, контргайки тощо, щоб гарантувати технічні вимоги до інноваційного рухомого складу. Також сучасні виробничі технології FS-гайок забезпечують тривалу роботу за умов забрудненості, вологості, перепадів температури та інших несприятливих факторів.
  Повний текст PDF - 888.762 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крайс Р.
  • Лісничий В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крайс Р. Використання шестигранних суцільнометалевих самостопорних FS-гайок у рухомому складі залізниць ширини колії 1520 мм / Р. Крайс, В. С. Лісничий // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 5. - С. 152-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_5_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського