Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Бондаренко І. О. 
Особливості деформативної роботи залізничної колії / І. О. Бондаренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 45-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_6_7
Мета дослідження - визначення особливості деформативної роботи залізничної колії за рахунок встановлення меж стійкості рейкової колії, у залежності від конструкції та стану систем верхньої та нижньої будов колії плану лінії для можливості формування нормативної бази з надійності та функціональної безпеки залізничної колії України. Для досягнення мети використано повну методику С. П. Першина щодо визначення критичних значень стискальної сили. Встановлено, що співвідношення мінімальних значень стискальної сили за певних деформацій вигину можуть бути застосовані як оцінні умови деформативної стійкості колії та основи для формування бази з надійності та функціональної безпеки залізничної колії України. Запропоновано теоретичні положення для розгляду деформативної стійкості системи конструкцій верхньої та нижньої будов колії, що порушуються рухомим складом. Це дозволить дослідити процес деформативної роботи зазначеної системи, за якого відбуваються зміни її станів протягом встановленого напрацювання. Це дозволить визначити параметри функціональної надійності руху поїздів як складової безпеки пропуску рухомого складу по ділянці колії із урахуванням її технічного стану. Ці параметри нормовано інструкціями з улаштування та утримання рейкової колії. Але зміни нормативної бази залізничного транспорту за останні роки передбачають дотримання його функціональної безпеки, які в існуючих нормативах стосовно залізничної колії не враховані. Тому необхідно питання про оцінку впливу дії рухомого складу на колію розглядати як динамічний процес, критерії граничних станів якого обумовлені на підставі існуючих нормативів, співвіднесених зі станами надійності, а на їх основі розробити критерії безпеки протягом всього життєвого циклу. При розгляді динамічного процесу коливання колії та рухомого складу необхідно враховувати деформативну стійкість колії. Це питання розглядалось тільки з точки зору зміни температурних деформацій. Проведене дослідження надає засади, за яких можна враховувати й жорсткісні деформації для можливості формування нормативної бази з надійності та функціональної безпеки залізничної колії України.
  Повний текст PDF - 413.071 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондаренко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондаренко І. О. Особливості деформативної роботи залізничної колії / І. О. Бондаренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 45-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_6_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондаренко Ірина Олександрівна (1969–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського