Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Demchenko E. B. 
Complex Simulation Model of Train Breaking-up Process at the Humps / E. B. Demchenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_6_5
Зауважено, що одним із пріоритетних напрямків підвищення ефективності функціонування сортувальних комплексів станцій є скорочення енергетичних витрат на розформування поїздів, а саме: витрат палива на їх насув та електроенергії на гальмування відчепів. У зв'язку з цим ефективне вирішення проблеми зниження енерговитрат у підсистемі розформування вимагає комплексного розгляду процесів насуву та розпуску поїздів. Проте, як показав аналіз, у теперішній час завдання удосконалення процесу насуву та підвищення ефективності процесу розпуску вирішуються окремо. Для вирішення вказаної проблеми розроблено комплексну імітаційну модель розформування поїздів. Моделювання процесу насуву та розпуску составів виконувалось на основі адаптованих до умов маневрової роботи тягових розрахунків; при цьому були враховані особливості роботи маневрових тепловозів на сортувальній гірці. Для реалізації заданого режиму насуву було застосовано спеціальний алгоритм управління гірковим тепловозом, який, окрім вимог із безпечного виконання маневрової роботи та експлуатації локомотивів, враховує й біхевіоральні фактори, що пов'язані з керувальними діями машиніста. Цей алгоритм забезпечує плавний розгін та подальший рух поїзда з близькою до встановленої швидкістю. Витрати палива гірковим тепловозом визначались на основі величини виконаної механічної роботи сили тяги локомотива. Розроблено модель насуву составів, яку було об'єднано з існуючою моделлю скочування відчепів. У процесі моделювання визначається початкова швидкість відчепів у момент їх відриву від поїзда. Одержана початкова швидкість відчепів використовується для подальшого моделювання процесу їх скочування. У результаті моделювання з достатньою точністю визначаються витрати палива гірковим локомотивом на розформування поїздів. Удосконалено імітаційну модель процесу розформування поїздів на сортувальних гірках, що, на відміну від існуючих, дозволяє комплексно відтворювати всі елементи цього процесу та детально й достовірно оцінювати його якість. За допомогою розробленої моделі можливо визначати раціональний режим функціонування сортувального комплексу. З цією метою вказану модель доцільно включити до складу системи підтримки прийняття рішень диспетчерського персоналу станції.
  Повний текст PDF - 591.471 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Demchenko E.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Demchenko E. B. Complex Simulation Model of Train Breaking-up Process at the Humps / E. B. Demchenko // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_6_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Демченко Євген Борисович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського