Bodnar B. E. 
Energy Efficiency of Diesel Locomotive Hydraulic Transmission Tests at Locomotive Repair Plant / B. E. Bodnar, M. I. Kapitsa, O. B. Ochkasov, R. O. Korenyuk // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_6_4
Зауважено, що за складних економічних умов скорочення витрат електроенергії, що споживається на потреби виробництва, є актуальним завданням для промислових підприємств країни. Технічними умовами підприємствам, що ремонтують гідравлічні передачі тепловозів, рекомендується проведення певного обсягу оцінних та регулювальних випробувань із метою контролю їх післяремонтного стану. Як показує практика, значна частина дефектів гідравлічних передач виявляється під час стендових випробувань. До переваг стендових випробувань можна також віднести: можливість виявлення післяремонтних дефектів, зручність обслуговування гідравлічної передачі та відносно невелика трудомісткість усунення дефектів. Від якості проведення цих випробувань залежить ресурс передачі та її коефіцієнт корисної дії. Робота спрямована на удосконалення технології заводських післяремонтних випробувань гідропередач із метою зменшення витрат електричної енергії, що споживається на проведення випробувань. Проведено аналіз можливих варіантів удосконалення стенду випробувань гідравлічних передач. Запропоновано методику підвищення енергоефективності випробувань гідравлічних передач тепловозів за умов локомотиворемонтного заводу. Це досягається шляхом встановлення додаткового привідного електродвигуна, який отримує живлення від навантажувального генератора. На підставі проведеного аналізу обгрунтовано необхідність удосконалення заводських стендових випробовувань гідравлічних передач. Розглянуто варіанти модернізації стенду. Теоретично обгрунтовано можливість використання електричної енергії навантажувального генератора для живлення приводного електродвигуна стенду або додаткового привідного електродвигуна. За результатами досліджень запропоновано варіант конструкції стенду випробувань гідравлічної передачі, який базується на методі взаємного навантаження. Використання цього методу підвищує діапазон навантажень гідравлічної передачі, а споживання електричної енергії стендом залишається без змін. Додатковий приводний електродвигун сприятиме підвищенню частоти обертання вхідного валу, що, в свою чергу, дозволить проводити випробування за умов, більш наближених до реальних внаслідок збільшення навантаження на гідравлічну передачу. Збільшення навантаження на гідравлічну передачу сприятиме виявленню можливих дефектів, що, в свою чергу, підвищить якість ремонту передачі.
  Повний текст PDF - 431.553 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Bodnar B.
  • Kapitsa M.
  • Ochkasov O.
  • Korenyuk R.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Bodnar B. E. Energy Efficiency of Diesel Locomotive Hydraulic Transmission Tests at Locomotive Repair Plant / B. E. Bodnar, M. I. Kapitsa, O. B. Ochkasov, R. O. Korenyuk // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 6. - С. 16-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_6_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Капіца Михайло Іванович (технічні науки)
  • Очкасов Олександр Борисович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського