Наукова періодика України | Наука та прогрес транспорту | ||
Бондаренко І. О. Особливості дослідження процесу деформативної роботи елементів залізничної колії / І. О. Бондаренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 4. - С. 87-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_4_9 Передбачено визначення основних фізико-конструктивних умов при моделюванні життєвого циклу роботи елементів залізничної колії (ЗК) для дослідження розвитку процесів деформативності як основи створення нормативної бази роботи колії за умов забезпечення надійності залізниць. Використано засади теорії пружності та розповсюдження хвильового процесу для опису взаємодії колії та рухомого складу. Встановлено основні фізико-конструктивні умови, на основі яких необхідно проводити моделювання життєвого циклу роботи елементів ЗК для дослідження розвитку процесів деформативності. Сформульовано основні фізико-конструктивні засади складання розрахункових схем елементів ЗК для оцінки процесу деформативної роботи колії. Доведено коректність та можливість вирішення поставленого завдання. Дослідження питань з надійності колії мотивує розробку нових моделей, що надають можливість розглядати її протягом деякого напрацювання. Запропоновано основні фізико-конструктивні засади складання розрахункових схем елементів ЗК, за яких виконується принцип Гюйгенса. Зазначений принцип може виконуватись тільки при розгляді чотирьохмірного простору: зміни об'єму в часі. Аналітичні моделі, що застосовані для визначення параметрів міцності та стійкості колії, повністю задовольняють поставленим завданням, але не можуть бути застосовані для визначення параметрів надійності колії. Одним із головних факторів неможливості застосування цих моделей є квазідинамічний підхід. Тому, зазвичай, одержують та досліджують не сам динамічний процес роботи ЗК, а його наслідки. Окрім того, такі моделі відносяться до плоских, що також додає певних складнощів до порівняння результатів із експериментом, так як нелегко в об'ємному процесі виділити вплив в його обмежених частинах. Застосування числових методів розширює можливості, але також унеможливлює розгляд самого динамічного процесу, бо неможливо ввести процеси, що обумовлюють реакцію на навантаження. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко І. О. Особливості дослідження процесу деформативної роботи елементів залізничної колії / І. О. Бондаренко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 4. - С. 87-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_4_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |