Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Щека В. І. 
Дослідження механізмів впливу контактної мережі на рейкові кола / В. І. Щека // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 3. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_3_4
Досліджено електромагнітні процеси в системі "контактна мережа - рейки - земля" з метою забезпечення електромагнітної сумісності рейкових кіл із системою тягового електропостачання та, як наслідок, підвищення безпеки руху на залізниці. Застосовано методи наукового аналізу, математичного моделювання, експериментального дослідження, масштабного моделювання. Проведені теоретичні та експериментальні дослідження свідчать про те, що при вивченні електромагнітних процесів у системі "контактна мережа - рейки - земля" в діапазоні частот до 1 МГц можна вважати, що рейкове коло (РК) як приймач завад розташоване у ближній зоні. Одержано теоретичну та експериментальну залежність наведеної у проводі-приймачі електрорушійної сили (ЕРС) від частоти струму завади. Доведено адекватність застосованої математичної моделі експериментальним даним за критерієм Вілкоксона. Результати проведених експериментального та теоретичного дослідження магнітного впливу одного контуру на інший дають збіг у частотному діапазоні до 1 000 Гц із середньою відносною похибкою 2,33 %. Зі збільшенням частоти струму завади спостерігається впевнене зростання середньої відносної похибки між розрахованими та виміряними значеннями наведеної у проводі-приймачі ЕРС. Підтверджено адекватність математичного апарату отриманим експериментальним даним за критерієм Вілкоксона на рівні значності 5 %, що дозволяє в діапазоні до 1000 Гц використовувати застосований математичний апарат для дослідження електромагнітних процесів у багатопровідних лініях та системі "контактна мережа - рейки - земля" зокрема. Одержані результати можуть бути корисними при проектуванні, дослідженні та забезпеченні електромагнітної сумісності рейкових кіл із системою тягового електропостачання.
  Повний текст PDF - 3.359 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щека В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щека В. І. Дослідження механізмів впливу контактної мережі на рейкові кола / В. І. Щека // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 3. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_3_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Щека Вадим Ігорович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського