Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Настечик М. П. 
Дослідження напруженого стану в елементах вузла проміжного рейкового скріплення типу КПП-5 під дією рухомого складу / М. П. Настечик, І. О. Бондаренко, Р. В. Маркуль // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 146-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_2_14
Зауважено, що на сьогодні існує тенденція з впровадження швидкісного та високошвидкісного руху поїздів на дорогах Укрзалізниці, що потребує підвищення міцності та стійкості конструкції залізничної колії. Одночасно із цим підвищились та розширились вимоги, пред'явлені до проміжних рейкових скріплень. Одним із основних видів скріплення, які після довготривалих експлуатаційних спостережень увійшли в постійну експлуатацію (5 тис. км) є проміжне скріплення типу КПП-5. Дані попередніх теоретичних досліджень достовірно не давали чітких науково-обгрунтованих відповідей та результатів роботи всього вузла скріплення. Тому метою досліду є розробка та обгрунтування методики проведення теоретичного дослідження роботи вузла скріплення типу КПП-5 із детальною оцінкою місць появи напруженого стану в його елементах від дії рухомого складу. В основі обгрунтування методики теоретичного дослідження роботи вузла проміжного рейкового скріплення типу КПП-5 лежить теорія методу скінченних елементів (МСЕ). З допомогою застосування теорії МСЕ було встановлено: одним із головних елементів вузла скріплення, які першими сприймають частку величини бічної сили, що передається від дії рухомого складу, є пружні клеми типу КП-5. Встановлено, що значення напружень у прутках клеми з внутрішнього боку рейкової нитки на 53,1 - 56 % більше, ніж значення напружень у зовнішньому боці рейкової нитки. Розроблено математичну модель роботи залізничної колії із проміжним рейковим скріпленням типу КПП-5 під дією рухомого складу для дослідження напруженого стану в елементах вузла скріплення. Одержані положення та результати скінченно-елементного моделювання дозволяють відобразити та дослідити найбільш імовірні місця появи напруженого стану в елементах скріплення типу КПП-5, в яких в подальшому можуть виникнути пошкодження та дефекти, що впливатиме на стабільність роботи залізничної колії в цілому.
  Повний текст PDF - 1.17 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Настечик М.
  • Бондаренко І.
  • Маркуль Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Настечик М. П. Дослідження напруженого стану в елементах вузла проміжного рейкового скріплення типу КПП-5 під дією рухомого складу / М. П. Настечик, І. О. Бондаренко, Р. В. Маркуль // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 146-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_2_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондаренко Ірина Олександрівна (1969–) (технічні науки)
  • Маркуль Руслан Володимирович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського