Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Крашенінін О. С. 
Вплив напрацювання локомотивів на коректування періодичності технічного обслуговування та поточного ремонту / О. С. Крашенінін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 1. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_1_17
Мета роботи - доведення доцільності та необхідності коректування періодичності й обсягів технічного обслуговування (ТО) і поточного ремонту (ПР) локомотивів у разі наближення та перевищення нормативного терміну їх експлуатації. У зв'язку з фізичним і моральним зносом рухомого складу за сучасних умов найважливішим напрямком забезпечення ефективності роботи залізничного транспорту в перспективі є раціональне використання експлуатованого рухомого складу в межах призначеного та подовженого термінів служби. Наведено складові залежностей, що формують обсяги робіт по ТО, ПР за часом експлуатації. Шляхом моделювання їх змін побудовано графічні залежності, які реалізують коректування системи утримання тягового рухомого складу (ТРС) у понаднормативний період. У ході дослідження було виявлено, що динаміка процесів зміни необхідних витрат на ТО, ПР зростає. Показано, що за умов старіння локомотивного парку та ремонтної бази локомотивного господарства виникає ситуація, яка є критичною для залізничного транспорту України. У зв'язку з цим, вимушено, на кінець експлуатації обсяг робіт щодо рекомендованих правил ремонту дещо збільшується. Коли локомотив новий або після капітального ремонту - відхилення від нормативного пробігу за жорсткого дотримання ремонтних вимог (відповідність технічним нормативам) не перевищує норми. Однак, коли нормативний термін вичерпується, дотримувати ці норми не вдається. З наведених даних встановлено, що чим більше кількість ТО, ПР і непланового ремонту (НР) в ремонтному циклі, тим більше зусиль потрібно докладати для забезпечення кратності пробігів між плановими ТО, ПР. Одержані значення ефективності утримання ТРС для різних тактик їх підтримки. Теоретично показано необхідність коректування термінів і технологій ТО, ПР ТРС за подовження терміну їх експлуатації. Одержані результати дозволяють підвищити ефективність використання ТРС із оптимальними витратами.
  Повний текст PDF - 373.926 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Крашенінін О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Крашенінін О. С. Вплив напрацювання локомотивів на коректування періодичності технічного обслуговування та поточного ремонту / О. С. Крашенінін // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2015. - № 1. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2015_1_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Крашенінін Олександр Семенович (1955–) (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського