Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Міщенко Т. М. 
Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв систем електричної тяги. Метод вагової функції / Т. М. Міщенко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 5. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_5_10
Задача розрахунку електромагнітних процесів в силових колах тягового електропостачання є імовірнісною задачею з розв'язанням нелінійних стохастичних диференціальних рівнянь, тому потребує розробки спеціального методу. Враховуючи складність розрахунків, їх доцільно здійснювати або з обходом графіка реальної ВАХ, або удаватися спершу до її еквівалентної наближеної заміни, наприклад, еліпсом. Числові розрахунки математичної моделі з однією чи декількома циклічними ВАХ можливо здійснювати або обходом "реальної" ВАХ, або удатися до "ідеалізації", тобто наближеної заміни реальної циклічної ВАХ. Наведено динамічні ВАХ електровозів відповідно ДС3 і 2ЕС5К за різних струмів їх навантаження. Циклічна ВАХ може бути закономірно і однозначно використана в системі рівнянь електромагнітного стану під час розрахунку перехідних режимів в системі тяги для найбільш "важкого та складного" (чи (та) найбільш "легкого") режиму.Розроблено та обгрунтовано новий метод структурної ідентифікації електротехнічних пристроїв систем електричної тяги як постійного, так і змінного струмів. Для розв'язання поставленої задачі використовуються: методи і методики лінійної електротехніки, зокрема, операторний метод за Лапласом; числовий метод розв'язання інтегрального рівняння, що базується на представленні рівняння Вінера-Хопфа системою лінійних рівнянь, що дозволяє формувати розв'язання поставленої задачі в математичному вигляді кореляційної і вагової функцій; метод факторизації, що передбачає певне розбивання кореляційних функцій випадкових процесів. Розроблено метод вагової функції ідентифікації електротехнічних пристроїв, який у повній мірі може використовуватись у системах електричної тяги. Запропонований метод і методика, що на ньому базується, дозволяють прогнозувати електротягові навантаження тягової мережі, а також інших пристроїв систем тягового електропостачання та електрорухомого складу в різних режимах їх роботи і, зокрема, при швидкісному русі поїздів. Метод дозволяє враховувати вплив навантаження (і його режим роботи) сусідніх фідерних зон на електромагнітні процеси в досліджуваній міжпідстанційній зоні. При цьому важливо те, що шукані напруги і струми розглядаються як випадкові функції.
  Повний текст PDF - 379.614 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Міщенко Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Міщенко Т. М. Теоретичні аспекти та методи ідентифікації параметрів пристроїв систем електричної тяги. Метод вагової функції / Т. М. Міщенко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2014. - № 5. - С. 74-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2014_5_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Міщенко Тетяна Миколаївна (технічні науки)
  • Міщенко Тетяна Михайлівна (педагогічні науки)
  • Міщенко Тетяна Михайлівна (економічні науки)
  • Міщенко Тетяна Михайлівна (юридичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського