Наукова періодика України Наука та прогрес транспорту


Боднар Б. Є. 
Визначення сили тяги локомотива з урахуванням нерівномірності навантаження колісно-моторних блоків / Б. Є. Боднар, М. І. Капіца, Д. М. Кислий // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_7
Розглянуто найбільш поширені способи визначення сили тяги локомотива. Рішення задач тягових розрахунків передбачає визначення сил, що діють на поїзд у кожній точці шляху. Під час вибору раціональних траєкторій руху поїзда й у разі розробки режимних карт ведення поїзда необхідно визначати фактичне значення сили тяги локомотива. З урахуванням різних факторів, значення потужності ТЕД локомотива можуть мати значну різницю. Мета дослідження - вдосконалення системи оперативного визначення сили тяги локомотива під час тягових розрахунків по електричним параметрам ТЕД за рахунок урахування нерівномірності навантаження КМБ. Запропоновано методику визначення сили тяги електровозів та тепловозів з електричною передачею, в основу якої покладено одержання первинних даних про режим роботи тягових електричних двигунів постійного струму. Наведено датчики й схему їх включення в електричну схему тепловоза для одержання даних у цифровому вигляді й оперативного розрахунку режиму роботи кожного тягового електродвигуна, а також визначення сили тяги локомотива. Проведено експериментальне дослідження системи визначення сили тяги на тяговому електродвигуні ЕД-105. Проведено порівняння електричної та механічної потужностей електродвигуна. Запропоновано систему оперативного визначення сили тяги локомотивів, яка враховує змінні електромеханічні фактори колісно-моторних блоків і збільшує точність розрахунків. Система є складовою частиною бортового комплексу визначення енергоефективних режимів ведення поїздів та забезпечує визначення прискорюючих та сповільнюючих сил.
  Повний текст PDF - 442.651 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Боднар Б.
  • Капіца М.
  • Кислий Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Боднар Б. Є. Визначення сили тяги локомотива з урахуванням нерівномірності навантаження колісно-моторних блоків / Б. Є. Боднар, М. І. Капіца, Д. М. Кислий // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 63-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Боднар Борис Євгенович (1949–) (технічні науки)
  • Капіца Михайло Іванович (технічні науки)
  • Кислий Дмитро Миколайович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського