Наукова періодика України | Наука та прогрес транспорту | ||
Ракша С. В. Аналіз впливу пружних деформацій несучого каната на зусилля в тяговому канаті підвісної дороги / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, О. С. Куроп’ятник // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_12 Оцінено вплив пружних деформацій несучого каната, які виникають під час руху вагона, на зусилля в тяговому канаті підвісної дороги. Для дослідження впливу пружних деформацій несучого каната на зусилля в тяговому канаті використано метод послідовних наближень. При цьому визначення натягу несучого каната здійснено з використанням методики, яка грунтується на принципах модульного компонування, суть котрої полягає у формуванні математичної моделі шляхом сполучення блоків формул, описуючих рівновагу несучого каната на опорах. Аналіз одержаних результатів показав, що ряди послідовно визначених величин горизонтальної складової натягу несучого каната збігаються в четвертому наближенні (деякі й раніше) з точністю 0,1 %. Це вказує на можливість не враховувати зміни довжини несучого каната через пружні властивості під час моделювання навантаженості елементів контура "привод - тяговий канат - натяжний пристрій". Також встановлено, що використання натяжного пристрою підвищує вплив пружних властивостей несучого каната на елементи канатної системи та систему "привод - тяговий канат - натяжний пристрій" у цілому. При цьому пружна складова натягу несучого каната в дослідженому прогоні не залежить від положення вагона в суміжному прогоні, а визначається лише параметрами канатної системи. Доведено можливість не враховувати зміни довжини несучого каната через пружні властивості під час моделювання навантаженості елементів контура "привод - тяговий канат - натяжний пристрій". Використання наведених методик та одержаних результатів надасть змогу спростити математичні моделі навантаженості елементів канатної системи підвісної дороги та системи "привод - тяговий канат - натяжний пристрій" у цілому. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ракша С. В. Аналіз впливу пружних деформацій несучого каната на зусилля в тяговому канаті підвісної дороги / С. В. Ракша, Ю. К. Горячев, О. С. Куроп’ятник // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2013. - № 6. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2013_6_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |