Наукова періодика України | Вісник Дніпропетровського університету | ||
Бутиріна М. В. Реклама як міфологізована комунікація: теоретичні та практично-прикладні аспекти / М. В. Бутиріна, А. О. Зерницька // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 22, Вип. 14. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2014_22_14_5 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бутиріна М. В. Реклама як міфологізована комунікація: теоретичні та практично-прикладні аспекти / М. В. Бутиріна, А. О. Зерницька // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 22, Вип. 14. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2014_22_14_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |