Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського університету


Бутиріна М. В. 
Реклама як міфологізована комунікація: теоретичні та практично-прикладні аспекти / М. В. Бутиріна, А. О. Зерницька // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 22, Вип. 14. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2014_22_14_5
  Повний текст PDF - 186.392 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бутиріна М.
  • Зерницька А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бутиріна М. В. Реклама як міфологізована комунікація: теоретичні та практично-прикладні аспекти / М. В. Бутиріна, А. О. Зерницька // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 22, Вип. 14. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2014_22_14_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бутиріна Марія Валеріївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського