Наукова періодика України | Вісник Дніпропетровського університету | ||
Лященко А. В. Міф як інструмент рекламної комунікації / А. В. Лященко // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 21, Вип. 13. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2013_21_13_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лященко А. В. Міф як інструмент рекламної комунікації / А. В. Лященко // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 21, Вип. 13. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnusc_2013_21_13_20.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |