Наукова періодика України Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського


Карабаза І. А. 
Е-маркетинг: вплив на ефективність бізнесу в умовах глобального зростання кількості інтернет користувачів / І. А. Карабаза // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 2. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuete_2017_2_5
  Повний текст PDF - 483.768 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Карабаза І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Карабаза І. А. Е-маркетинг: вплив на ефективність бізнесу в умовах глобального зростання кількості інтернет користувачів / І. А. Карабаза // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Серія : Економічні науки. - 2017. - № 2. - С. 19-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuete_2017_2_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Карабаза Ірина Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського