Наукова періодика України Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського


Наторіна А. О. 
Концептуальні засади управління власними торговими марками ритейлерів / А. О. Наторіна // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 64. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuete_2016_64_7
  Повний текст PDF - 415.154 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Наторіна А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Наторіна А. О. Концептуальні засади управління власними торговими марками ритейлерів / А. О. Наторіна // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 64. - С. 38-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuete_2016_64_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Наторіна Альона Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського