Наукова періодика України Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського


Гладка В. О. 
Теоретичні аспекти соціально-відповідального маркетингу / В. О. Гладка // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuete_2013_4_8
  Повний текст PDF - 456.651 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гладка В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гладка В. О. Теоретичні аспекти соціально-відповідального маркетингу / В. О. Гладка // Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Сер. : Економічні науки. - 2013. - № 4. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuete_2013_4_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського