Наукова періодика України | Вісник ДІТБ | ||
Туріянська М. М. Брендинг території як концепція управління територіальним розвитком / М. М. Туріянська // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Туріянська М. М. Брендинг території як концепція управління територіальним розвитком / М. М. Туріянська // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |