Наукова періодика України Вісник ДІТБ


Туріянська М. М. 
Брендинг території як концепція управління територіальним розвитком / М. М. Туріянська // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_16
  Повний текст PDF - 205.099 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Туріянська М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Туріянська М. М. Брендинг території як концепція управління територіальним розвитком / М. М. Туріянська // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2014. - № 18. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2014_18_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Туріянська Марія Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського