Наукова періодика України | Вісник ДІТБ | ||
Тарасенок А. И. Маркетинг туристских дестинаций в контексте диалога культур / А. И. Тарасенок // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2013. - № 17. - С. 335-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_58 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарасенок А. И. Маркетинг туристских дестинаций в контексте диалога культур / А. И. Тарасенок // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2013. - № 17. - С. 335-342. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_58. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |