![]() | Наукова періодика України | ![]() | Вісник ДІТБ |
Іванчук С. І. Особливості проведення маркетингових досліджень на підприємствах туристичної галузі / С. І. Іванчук, В. А. Бондаренко // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2013. - № 17. - С. 301-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_51 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Іванчук С. І. Особливості проведення маркетингових досліджень на підприємствах туристичної галузі / С. І. Іванчук, В. А. Бондаренко // Вісник ДІТБ. Серія : Економіка, організація та управління підприємствами туристичної індустрії та туристичної галузі в цілому. - 2013. - № 17. - С. 301-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vditb_2013_17_51.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |