Наукова періодика України Вісник Донбаської державної машинобудівної академії


Біловодська О. А. 
Теоретичні засади оцінки маркетингових ресурсів при забезпеченні інноваційного розвитку підприємств та регіону / О. А. Біловодська, Я. А. Коваленко // Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. - 2014. - № 2. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddma_2014_2_30
  Повний текст PDF - 396.342 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Біловодська О.
  • Коваленко Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Біловодська О. А. Теоретичні засади оцінки маркетингових ресурсів при забезпеченні інноваційного розвитку підприємств та регіону / О. А. Біловодська, Я. А. Коваленко // Вісник Донбаської державної машинобудівної академії. - 2014. - № 2. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddma_2014_2_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського