Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету


Курбацька Л. М. 
Формування збутової маркетингової стратегії хлібобулочної продукції / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус, Т. В. Ільченко, Ю. В. Захарченко // Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. - 2017. - № 2. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2017_2_22
  Повний текст PDF - 376.391 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Курбацька Л.
  • Кадирус І.
  • Ільченко Т.
  • Захарченко Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Курбацька Л. М. Формування збутової маркетингової стратегії хлібобулочної продукції / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус, Т. В. Ільченко, Ю. В. Захарченко // Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. - 2017. - № 2. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2017_2_22.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Курбацька Лариса Миколаївна (економічні науки)
  • Кадирус Ірина Григорівна (економічні науки)
  • Ільченко Тетяна Вікторівна (1966–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського