Наукова періодика України Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету


Багорка М. О. 
Особливості оцінки маркетингового потенціалу аграрних підприємств / М. О. Багорка, І. А. Білоткач // Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2015_4_30
  Повний текст PDF - 407.443 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Багорка М.
  • Білоткач І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Багорка М. О. Особливості оцінки маркетингового потенціалу аграрних підприємств / М. О. Багорка, І. А. Білоткач // Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. - 2015. - № 4. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2015_4_30.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Багорка Марія Олександрівна (1974–) (біологічні науки)
  • Білоткач Ігор Анатолійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського