Наукова періодика України | Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету | ||
Багорка М. О. Формування маркетингової стратегії розвитку екологічно спрямованих інновацій в аграрному виробництві / М. О. Багорка // Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2015_1_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Багорка М. О. Формування маркетингової стратегії розвитку екологічно спрямованих інновацій в аграрному виробництві / М. О. Багорка // Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. - 2015. - № 1. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vddau_2015_1_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |