Наукова періодика України Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв


Заря С. В. 
Рекламні відеоролики як вид аудіовізуальної продукції / С. В. Заря // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2016. - № 2. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2016_2_23
  Повний текст PDF - 1.011 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Заря С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Заря С. В. Рекламні відеоролики як вид аудіовізуальної продукції / С. В. Заря // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2016. - № 2. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2016_2_23.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Заря Світлана Валеріївна (культурологія)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського