Наукова періодика України | Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв | ||
Заря С. В. Рекламні відеоролики як вид аудіовізуальної продукції / С. В. Заря // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2016. - № 2. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2016_2_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Заря С. В. Рекламні відеоролики як вид аудіовізуальної продукції / С. В. Заря // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2016. - № 2. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2016_2_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |