Наукова періодика України | Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв | ||
Матвійчук Б. С. Реклама як транскультурний феномен: український досвід опрацювання проблеми / Б. С. Матвійчук // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2013. - № 4. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2013_4_23 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Матвійчук Б. С. Реклама як транскультурний феномен: український досвід опрацювання проблеми / Б. С. Матвійчук // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2013. - № 4. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2013_4_23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |