Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Казмирчук С. В. 
Геймификация как эффективное маркетинговое средство привлечения и удержания клиентов / С. В. Казмирчук, Н. И. Ларка, А. В. Ларка // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 26. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_26_29
  Повний текст PDF - 294.454 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Казмирчук С.
  • Ларка Н.
  • Ларка А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Казмирчук С. В. Геймификация как эффективное маркетинговое средство привлечения и удержания клиентов / С. В. Казмирчук, Н. И. Ларка, А. В. Ларка // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 26. - С. 158-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_26_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ларка Андрій Володимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського