Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Ларка Л. С. Особливості проведення маркетингових досліджень конкурентного середовища підприємства / Л. С. Ларка, О. В. Жабська // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 25. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_25_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ларка Л. С. Особливості проведення маркетингових досліджень конкурентного середовища підприємства / Л. С. Ларка, О. В. Жабська // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 25. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_25_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |