Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Удянська Г. М. 
Методи оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 65. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_65_16
  Повний текст PDF - 303.524 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Удянська Г.
  • Чернобровкіна С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Удянська Г. М. Методи оптимізації рекламного бюджету при плануванні рекламної кампанії / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 65. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_65_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чернобровкіна Світлана Віталіївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського