Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Мірошник М. В. Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна, М. О. Журавльова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 64. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мірошник М. В. Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності / М. В. Мірошник, С. В. Чернобровкіна, М. О. Журавльова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 64. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_64_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |