Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Кобєлєв В. М. 
Особливості просування бренду на ринку харчової промисловості / В. М. Кобєлєв, А. В. Тихонова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 33. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_33_8
  Повний текст PDF - 289.709 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кобєлєв В.
  • Тихонова А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кобєлєв В. М. Особливості просування бренду на ринку харчової промисловості / В. М. Кобєлєв, А. В. Тихонова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 33. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_33_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кобєлєв Валерій Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського