Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Федій А. О. 
Особливості бренда як основи стратегічного розвитку товару / А. О. Федій // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 32. - С. 125-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_32_24
  Повний текст PDF - 272.217 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федій А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федій А. О. Особливості бренда як основи стратегічного розвитку товару / А. О. Федій // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 32. - С. 125-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_32_24.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського