Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Подрез О. И. 
Маркетинговая стратегия предприятия: необходимость и этапы разработки / О. И. Подрез // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67(2). - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67%282%29__26
  Повний текст PDF - 308.439 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Подрез О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Подрез О. И. Маркетинговая стратегия предприятия: необходимость и этапы разработки / О. И. Подрез // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67(2). - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67(2)__26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського