Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Подрез О. И. Маркетинговая стратегия предприятия: необходимость и этапы разработки / О. И. Подрез // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67(2). - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67%282%29__26 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Подрез О. И. Маркетинговая стратегия предприятия: необходимость и этапы разработки / О. И. Подрез // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67(2). - С. 151-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67(2)__26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |