Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Косенко О. П. 
Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій / О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67(2). - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67%282%29__12
  Повний текст PDF - 309.348 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Косенко О.
  • Балишева В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Косенко О. П. Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій / О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67(2). - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67(2)__12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Косенко Олександра Петрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського