Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Косенко О. П. Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій / О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67(2). - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67%282%29__12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Косенко О. П. Просування як складова частина маркетингового процесу комерціалізації інновацій / О. П. Косенко, В. Д. Балишева // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 67(2). - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_67(2)__12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |