Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Удянська Г. М. Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 66. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_66_14 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Удянська Г. М. Теоретико-методологічні основи ситуаційного аналізу при проектуванні рекламної кампанії / Г. М. Удянська, С. В. Чернобровкіна // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 66. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_66_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |