Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Катков Є. О. 
Маркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринок / Є. О. Катков, М. І. Ларка // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 21. - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_21_16
  Повний текст PDF - 301.767 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Катков Є.
  • Ларка М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Катков Є. О. Маркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринок / Є. О. Катков, М. І. Ларка // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 21. - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_21_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ларка Микола Іванович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського