Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Катков Є. О. Маркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринок / Є. О. Катков, М. І. Ларка // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 21. - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_21_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Катков Є. О. Маркетингові стратегії виведення об’єктів інтелектуальної власності промислового підприємства на ринок / Є. О. Катков, М. І. Ларка // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 21. - С. 90-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_21_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |