Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Кучіна С. Е. 
Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту / С. Е. Кучіна, Д. В. Частій // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 20. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_20_21
  Повний текст PDF - 271.343 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучіна С.
  • Частій Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучіна С. Е. Цілі та засоби реалізації маркетингового аудиту / С. Е. Кучіна, Д. В. Частій // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Сер. : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2013. - № 20. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2013_20_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кучіна Світлана Едуардівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського