Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Orlovskyi D. L. An information technology for the support for solving the analysis problem of the customers’ value within the enterprise CRM-strategy implementation / D. L. Orlovskyi, A. M. Kopp, A. A. Pyvovarova // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. - 2019. - № 1. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpisa_2019_1_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Orlovskyi D. L. An information technology for the support for solving the analysis problem of the customers’ value within the enterprise CRM-strategy implementation / D. L. Orlovskyi, A. M. Kopp, A. A. Pyvovarova // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. - 2019. - № 1. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpisa_2019_1_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |