Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Orlovskyi D. L. 
An information technology for the support for solving the analysis problem of the customers’ value within the enterprise CRM-strategy implementation / D. L. Orlovskyi, A. M. Kopp, A. A. Pyvovarova // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. - 2019. - № 1. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpisa_2019_1_12
  Повний текст PDF - 1.016 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Orlovskyi D.
  • Kopp A.
  • Pyvovarova A.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Orlovskyi D. L. An information technology for the support for solving the analysis problem of the customers’ value within the enterprise CRM-strategy implementation / D. L. Orlovskyi, A. M. Kopp, A. A. Pyvovarova // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. - 2019. - № 1. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpisa_2019_1_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Копп Андрій Михайлович (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського