Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Омаров М. А. 
Аналіз та моделювання інтернет-маркетингу / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. - 2016. - № 37. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpisa_2016_37_15
  Повний текст PDF - 541.401 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Омаров М.
  • Тиха Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Омаров М. А. Аналіз та моделювання інтернет-маркетингу / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. - 2016. - № 37. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpisa_2016_37_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Омаров Мурад Анвер огли (технічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського