Наукова періодика України | Вісник Національного технічного університету "ХПІ" | ||
Омаров М. А. Аналіз та моделювання інтернет-маркетингу / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. - 2016. - № 37. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpisa_2016_37_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Омаров М. А. Аналіз та моделювання інтернет-маркетингу / М. А. Омаров, Т. В. Тиха // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Системний аналіз, управління та інформаційні технології. - 2016. - № 37. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpisa_2016_37_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |