Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Руди М. О. 
Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств / М. О. Руди // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. - 2013. - № 24. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiay_2013_24_22
  Повний текст PDF - 60.886 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Руди М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Руди М. О. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств / М. О. Руди // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. - 2013. - № 24. - С. 136-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiay_2013_24_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського