Мищенко В. А. 
Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі маркетингової моделі "4С" / В. А. Мищенко, О. Г. Мартиненко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. - 2013. - № 24. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiay_2013_24_17
  Повний текст PDF - 37.248 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мищенко В.
  • Мартиненко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мищенко В. А. Формування маркетингової стратегії промислового підприємства на зовнішньому ринку на основі маркетингової моделі "4С" / В. А. Мищенко, О. Г. Мартиненко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. - 2013. - № 24. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiay_2013_24_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського