Наукова періодика України Вісник Національного технічного університету "ХПІ"


Власов М. О. 
Використання інтернет-маркетингу з метою просування товарів та послуг / М. О. Власов // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2015. - № 28. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2015_28_25
  Повний текст PDF - 326.416 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Власов М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Власов М. О. Використання інтернет-маркетингу з метою просування товарів та послуг / М. О. Власов // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2015. - № 28. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakc_2015_28_25.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського