Наукова періодика України Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу


Garyacha O. L. 
New mobile marketing strategy in the context of target markets and target audience / O. L. Garyacha, V. V. Bilousova, S. O. Chaplykin // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2019. - № 1. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2019_1_5
Розглянуто питаня розвитку нових ринкових стратегій із застосуванням смартфонів та їхніх володарів як цільової аудиторії покупців. Зібрано та проаналізовано результати сучасних маркетингових досліджень із використанням мобільних телефонів, які мають доступ до інтернету. Задіяно Гугл Аналітику за маркетинговими напрямками відносно мобільного трафіку на сайтах із продажу споживчих товарів, а також стосовно аналізу статусів клієнтів за певними групами. За результатами дослідження визначено актуальні перспективи розвитку цільового ринку при застосуванні зазначеного маркетингового інструментарію.
  Повний текст PDF - 4.594 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Garyacha O.
  • Bilousova V.
  • Chaplykin S.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Garyacha O. L. New mobile marketing strategy in the context of target markets and target audience / O. L. Garyacha, V. V. Bilousova, S. O. Chaplykin // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. - 2019. - № 1. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vbumb_2019_1_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського